Garancia, reklamáció
Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? - Mi a teendő?
Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:
1. Készítsen fotót ( 4 – 5 db kép, közelebbi és távolabbi fotók ) a hibás termékről, úgy, hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja meg nekünk e-mailben! Kollégáink 24 órán belül reagálnak email formájában.
2. Ha szín eltérést, illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben hívjon minket telefonon a további teendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a terméket!
3. Termékcsere esetén a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat, gyártótól függően!
4/1. A 45/2014.(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvétel a bútor átvételének a napja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaküldeni a Domusz Mega Trade Kft. részére. Cím: 4450 Tiszalök, Kossuth Lajos utca 116. A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni.
Garancia, reklamáció, termékcsere, rendelés lemondása: · Minden esetben e-mail címre kérjük jelezni, fotóval kiegészítve.· · Termékcsere esetén a gyártótól függően a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat. · Rendelés lemondása, módosítása csak e-mailben lehetséges. Vásárlástól való elállás, a termék visszaküldése: · A megvásárolt terméket átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség visszamondani. · A visszamondott termék visszaszállítása a vevőt terheli. · Használatba nem került, sértetlen termék visszavásárlása lehetséges! |
A garancia nem terjed ki olyan külső okból eredő sérülésre, mint az ázás, árvíz, csőtörésből eredő elázás, természeti katasztrófák; tűz, egyéb mechanikai sérülések, vagy külső hatásra történt sérülés: törés, por, karcolás és a bútor nem rendeltetés szerű használatából kifolyólag keletkezett kár!
Harmadik féltől vásárolt termék esetén a garancia kezelés a gyártó által meghatározott módon történik!
Használtnak minősíthető a termék, ha:
· Nem vehető vissza az a termék, melyen az eredeti csomagolás oly módon megbontásra került, hogy az eredeti formájában nem állítható helyre, és a helyreállítást a vevő nem vállalja!
· Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló rendeltetésszerűen használatba vett.
· Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló kimosott, átsúrolt, kiöblített.
· Nem vehető vissza az a termék, amely falra felfúrt, rögzített, ragasztott, összeszerelt
· Nem vehető vissza az a termék, amelyet festékkel leöntöttek, zsírkrétával megsértettek, lefestettek, rajz nyomok találhatóak rajta.
· Cégek, egyéni vállalkozók esetén a reklamáció csak számlával együtt történik! A számla kelte nem lehet régebbi egy évnél!
· Jelentéktelen hiba - 1 mm-es szövet elcsúszás; 2 mm-es fiók elő él fóliájának megtörése -, esetén nem lehetséges a termék elállása, cserélése!
· Garanciális igény benyújtása csak centiméteres (cm) eltérések esetén lehetséges!
4/2. A kifizetett vételárat az elállást követő 32 napon belül visszatérítjük.
4/3. Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni!
4/4. Visszafizetés esetén a szállítási költség nem kerül megtérítésre. Csupán a termék vételára. A szállítási költség, mint szolgáltatás, sikeres szállítás után teljesültnek minősül.
4/5. A jótállás időtartama a megvásárlástól - számlával igazolandó - számolt egy évig terjed.
Teljes ÁSZF feltételeink elérése: https://www.domusz.hu/altalanos-szerzodesi-es-felhasznalasi-feltetelek