Általános Szerződési Feltételek
Üzemeltető adatai:
Domusz Mega Trade Kft.
Székhely:4450 Tiszalök, Kossuth út 116.
Adószám: 29298909-2-15
Cégjegyzékszám: 15 09 088745
www.domusz.hu
Telefonszámunk: +36-20-376-3700
Megrendelésekkel kapcsolatos
tájékoztatás
Kérjük, hogy a megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön részéről a jelen ÁSZF tartalma elfogadottnak minősül. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel úgy kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.
rendeles@domusz.hu
+36 20 376 3700
H–P : 8:00–16:00
Általános Szerződési és Felhasználási
feltételek:
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve
aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az
Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyet ért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. A Webáruház működésével, megrendelési, és
szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll.
ÁSZF célja:
A www.domusz.hu Webáruház, Általános
Szerződési Feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen
szabályozza a Webáruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos
feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit, és egyéb, a
Webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF az Eladó
és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vevő között létrejövő jogviszony
általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően
az Eladó Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos Magyar
jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvény könyvben foglalt
rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
Az ÁSZF közzététele:
Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása
a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek
elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott
szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált
felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során,
felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma
időközben módosulhat. Jelen ÁSZF 2017. június 01. napjától határozatlan
ideig hatályos.
Az ÁSZF hatálya:
A www.domusz.hu Webáruház fenntartja a
jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Eladó
Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép
hatályba. A www.domusz.hu ÁSZF-jei mindaddig hatályban maradnak, amíg az
Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat a www.domusz.hu biztosítja.
Az ÁSZF nyelv használata:
Az ÁSZF és a webáruházban található
tartalmak kizárólag magyar nyelven olvasható és értelmezhető. Áruházunk
munkatársai is kizárólag Magyar nyelven tudnak ajánlatot, megrendelést,
telefonon vagy chat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A
megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv
Magyar nyelven történik. Kérjük azokat a vásárlókat, akik nem beszélik a Magyar
nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez aki
cégünkkel meg tudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi áruházunkban leírt
tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást biztosítani
az ilyen esetekre!
Vételár
Az áruházunkban található termékek árai
Bruttó árban az Általános Forgalmi Adóval növelt áron vannak feltüntetve. A
termékleírás minden esetben tartalmazza a részletes tájékoztatót mi tartozik a
termék árba. Fontos, hogy a termékképeken látható szobakiegészítők nem a
termékhez kapcsolódnak, ezek csak az illusztráció részletei, a termék árat a
leírásban tételesen szereplő elemek összessége alkotja.
Az adásvételi szerződés – vásárlás
létrejötte
A felhasználó a megrendelést a Webáruház
oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően emailban automatikus válaszüzenetet
küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek
-megrendelésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti
azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a
megrendelés még nem elfogadott. Kollégáink munkaidőben telefonos egyeztetést
követően, email üzenetben tájékoztatja ügyfeleinket, hogy rendelésük: ”feldolgozás
alatt” státuszba lépett. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a
vásárló és a szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon
kötött szerződés az áruház által biztosított Általános Szerződési Feltételekben
szereplő szabályok vonatkoznak. Az elfogadott és egyben megkötött szerződésre a
jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések az irányadóak.
A megrendelés menete:
Javasoljuk, hogy asztali számítógépen
rendelje meg a terméket.
Áruházunk a többi webshoppal
ellentétben nagyon sok információt közöl a termékről egy oldalon, amit
mobiltelefonon nehézkes áttekinteni. Mobiltelefonon érdemes csak nézelődni és
ismerkedni áruházunk termékeivel, vásárláshoz javasoljuk azonban az asztali
számítógép használatát. Nézzen szét oldalunkon és válaszon termékeink közül. A
termékleírások minden terméknél egyedileg az aktuális termékre vannak
elkészítve. Kérjük figyelmesen olvassa el a leírást és a méretek
figyelembevételével válasszon ki terméket. A kiválasztott termék több darabból
is állhat, melynek méretei eltérőek lehetnek. Áruházunk a termékek házba való
beszállításának lehetőségeit nem mérlegeli. A vásárló feladata átgondolni, hogy
a kiválasztott termék beszállítható e a lakásba. Kiegészítőket az alapárak nem
tartalmaznak, de azon termékek, amelyek rendelkeznek kiegészítő vásárlási
opcióval, érdemes hozzá vásárolni, a komplexitás és konyhabútorának
életidejének növelése céljából. Ha a terméket a kosárba helyezte, kérjük még
egyszer fussa át a megrendelés listáját és az összesítést, majd töltse ki a
számlázáshoz szükséges adatokat. A kosár oldalon található Kiszállítás, Házba
szállítás opciók közül válassza ki a megfelelőt. Cégünk csak házhoz
szállítást vállal, amit ingyenesen biztosítunk vásárlóinknak, de a lakásba
beszállítás plusz költségbe kerül. Az adatok megadása és ellenőrzése után
a Megjegyzés menüben megadhatja egyéni kéréseit, egyéni
igényeit mely felől munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot. A megrendelés
véglegesítése után a webáruház egy automatikus e-mailt küld az Ön
megrendeléséről. Önnek ezek után nincs más dolga, mint várni a telefonos
visszaigazolást kollégáinktól a vásárlás véglegesítéséhez.
Webáruházunk zömében bútorokat
értékesít. Kérjük vásárlóinkat, hogy a megjegyzés rovatba nyugodtan írják le
igényeiket vagy kéréseiket. Az utólagosan számunkra nem biztosított információ
hiánya miatt keletkezett nem megfelelő termék kiszállításáért és annak anyagi
vagy csere jogorvoslatában áruházunk nem tud minden esetben segíteni.
Az ÁSZF és a webáruházban található
tartalmak kizárólag magyar nyelven olvashatóak és értelmezhetőek. Áruházunk
munkatársai is kizárólag magyar nyelven tudnak ajánlatot - megrendelést,
telefonon vagy cheat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A
megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv a
magyar nyelven történik. Kérjük azokat a vásárlónkat, akik nem beszélik a
magyar nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez, aki
cégünkkel meg tudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi az áruházunkban
leírt tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást
biztosítani az ilyen esetekre!
A megrendelés módosítása, törlése
TÖRÖLNI KÍVÁNT RENDELÉST CSAK E-MAILBEN
TUDJUK FOGADNI!
A megrendelés módosítását csak gyártás
előtt tudjuk elfogadni!
Ha a termék már gyártás alatt van, azt
már módosítani nem tudjuk!
Telefonon módosítás nem áll módunkban
elfogadni, vagy gyakorolni. A módosítást csak e-mailben tudjuk elfogadni!
A kiszállítás időpontjának törlése, a
kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás napja 00:00-72 óra).
A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS
LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTRÖTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői
kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra,
ezért ennek módosítása már nem lehetséges.
Amennyiben mégis törlésre került az
időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek
átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft –
80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése
kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett
időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át a
terméket, úgy a kiszállítás díjának megtérítését cégünk fogja követelni.
Amennyiben a vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton
hajtja be az összeget a vásárló részéről. Mivel a vásárlási cél leadásával az
Ügyfél felelősséget vállal megrendelésére vonatkozóan!
Kiszállítással kapcsolatos tájékoztatás
Az ingyenes kiszállítás kizárólag, a megrendelésben feltüntetett cím kapujáig érvényes.
A kiszállítást saját munkatársaink
végzik az áruház saját teherautókkal és rakodó munkásokkal rendelkezik.
Előfordulhat, hogy a kiszállítás futárszolgálattal történik. ezek a
kiszállítások általában kis terjedelmű termékek lehetnek csak.
A kiszállítás és a házba való beszállítás
nem azonos fogalom.
Termékeinket ingyenesen szállítjuk ki a
megadott cím kapujáig. A kapun belülre a terméket beszállítani már költség
ellenében tudjuk csak elvégezni. A házhoz szállítás minden esetben kapuig,
illetve lépcsőházig történik! A szállító kollégák további anyagmozgatásra nem
kötelezhetők. A lakásba-házba szállítás külön költségbe kerül, amit opcióként
kiválaszthat a megrendelő oldalon! A kiszállítást végző
teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig
tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink portájára,
kizárólag a közúton és az út pattkán parkolhatnak. A kiszállításkor
kollégáink a megvásárolni kívánt terméket a teherautóról a lakás előtti járdára
tudják lerakodni. Itt munkatársaink saját erővel mozgatják a termékeket.
Ügyfeleink segítségét nem kérjük az esetleges sérülések keletkezésének
elkerülése érdekében. Ezt követően kollégáink a lerakodott terméket
átvizsgálják, ellenőrzik azt és a vásárlónknak rendelkezésre bocsátják
átvizsgálásra. Kollégáink fényképet készítenek az átadott termékekről a helyszínen.
A vásárló a termék átnézése és megfelelőség után az átvételi adatlapon aláírja,
hogy terméket megfelelőnek és sérülésmentesnek találta. Majd kifizeti annak
ellenértéket.
Ezek után amennyiben nem kérte a
beszállítást, kezdhet a termék lakásba szállításához. Amennyiben beszállítást
kért, úgy kollégáink megkezdik a termék lakásba szállítását.
Tájékoztatjuk, amennyiben a lakásba
szállítás folyamán a terméket nem lehet a lakásba beszállítani (nem fér be az
ajtón, ablakon keresztül, tetőtérre külső erkélyen keresztül, más bútorok vagy
tárgyak akadályok) úgy cégünk munkatársai nem kötelezhetőek a termék további
beszállítására. Ezen termékeket egy esőmentes félzárt területen helyezhetik el.
Kollégáink terméket vissza nem szállítanak, így az ilyen esetből történő
visszaküldést áruházunk nem fogja elvégezni.
Amennyiben beszállítást kér, akkor a
kosár oldalon állíthatja be a kívánt szolgáltatást. Ilyenkor rakodómunkást
küldünk a sofőr mellé, aki a terméket beszállítja a lakásba. Amennyiben nem
kérte a beszállítást, úgy azt elvégezni nem tudjuk. A kiszállítást végző
teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig
tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink
portájára, kizárólag a közúton és az útpartkán parkolhatnak.
A termék kiszállításának munkafolyamata
összehangolt és bonyolult logisztikai munkafolyamat, melyben kollégáink 2 hétre
előre folyamatosan töltik fel a teherautókat, tervezik az érkezési időket
és értesítik vásárlóinkat. Nem tudunk azonnali szállítást
vállalni vagy biztosítani egyik napról a másikra, és a visszaigazolt
időpontokat sem tudjuk áttenni egyik napról a másikra. Kérjük, hogy fontolják
meg az elfogadott kiszállítás időpontjának törlését, mert annak újbóli időpont
kérése, akár hetekbe is telhet.
A kiszállítás időpontjának törlése, a
kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges(-3nap).
Amennyiben mégis törlésre került az
időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek
átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft –
80 000 Ft-ig terjedhet.
Oka: Cégünk a folyamatosan beékező
termékeket az ügyfelekkel leegyeztetett időpontnak megfelelően pakolja a
teherautókat. Az autókat 2 nappal korábban kezdik el megpakolni, hogy a
kiszállítás napján a korai órákban kollégáink már úton tudjanak lenni. Így a
közvetlen kiszállítás napja előtt kért törlésekért vagy módosításokat nem
tudjuk az autókból visszaszedni, a termék a címre ki fog utazni. A kiszállítás
időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás
napja00:00-72 óra).
A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS
LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTRÖTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői
kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra,
ezért ennek módosítása már nem lehetséges.
Amennyiben mégis törlésre került az
időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek
átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft –
80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése
kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett
időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át, úgy
cégünk a kiszállítás díjának megtérítését fogja követelni. Amennyiben a
vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton hajtja be az
összeget a vásárló részéről.
Szállítással kapcsolatos tájékoztatás:
A webáruházon található termékeket
általánosan 2-6 héten belül szállítjuk! A megrendelt termékek háromféle módon
juthatnak el Önhöz:
- Saját
szállító munkatárs és saját szállító járművel (bővebben lássa: II. pont)
- Személyes
átvétel útján - A személyes átvétel lehetséges helyszíne: 4450; Tiszalök,
Kossuth utca 116.
Szállítási feltételek:
A szállítási szolgáltatás, a termék
megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős
munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető.
Szállítást minden esetben 2-6 héten
belüli időszakra vállalunk. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3
héten belül tudunk szállítani, azonban előfordulhat az is, hogy csak az 5.
héten tudjuk teljesíteni a rendelést. Tájékoztatjuk, hogy ritkább esetekben
előfordulhat, hogy nem tudjuk tartani a vállalt 5 hetes szállítási határidőt
sem, ennek oka rajtunk kívülálló okok lehetnek, mint például, ha egy szállító
partnerünk nem teljesít felénk időben. Ezen késedelmekért felelősséget
nem tudunk vállalni. A szállításról a megadott telefonszámon fogjuk
Önt értesíteni a kiszállítást megelőzően 4-7 nappal hamarabb, ilyenkor egy
szállítási nappal kapcsolatos információt adunk, majd ezt követően a szállítás
napján egy fél órával – órával előtte a szállító munkatársunk is jelzi az
időintervallumot mikor ér az adott szállítási címre. Felhívnánk minden kedves
ügyfelünk figyelmét, hogy ez az időpont csak tájékoztató jellegű,
befolyásolhatja pl. időjárás, útviszonyok, baleset stb. A szállító
munkatársaink a közlekedési viszonyoknak megfelelően haladnak. Ügyfeleinknek
lehetősége van egyéni szállítást kérni, melynek plusz költsége 15.000 Ft -
85.000 Ft-ig terjedhet.
Tájékoztatjuk, hogy a megrendelt
terméket 18. életévét betöltött személy veheti át. Rendelése folyamatáról,
várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.
Tájékoztatjuk, hogy kivételes esetekben
előfordulhat, hogy egy megrendelést vissza kell mondanunk, tekintettel arra, ha
a gyártó a termék legyártását nem vállalja. Tájékoztatjuk, hogy
visszaigazolásra kizárólag azon a megrendelések kerülnek, amelyek kiszállítását
vállaljuk és teljesíteni fogjuk.
Szállítási költségek:
- Az
ingyenes szállítás minden esetben a kapuig értendő, ha beszállítást nem
választották ki a megrendelés során.
- E-mailben
leadott csak elemekre vonatkozó megrendelés esetén a szállítási költség
összege: 3.000 Ft
- Visszautalás
esetén a termék ára kerül visszautalásra! A szállítás vagy beszállítás
költsége, NEM!
Beszállítás költsége lakásba, illetve
emeletre:
Lakásba való beszállítás esetén merül
fel plusz költség, mely a következő képen alakul, az összeg bizonyos értékhatár
fölött emelkedhet és változhat!
Földszint / lakásba
8. 000 Ft
- emelet
10. 000 Ft
- emelet
12. 000 Ft
- emelet
14. 000 Ft
- emelet
16. 000 Ft
- emelet
18. 000 Ft
- emelet
20. 000 Ft
- emelet
22. 000 Ft
- emelet
24. 000 Ft
- emelet
26. 000 Ft
- emelet
28. 000 Ft
Egyéni szállítás :
Külön kérésre egyéni szállítást is
vállalunk, melynek ára: 5.000.- 85.000.- Ft közé esik. Pontos egyeztetés
telefonon keresztül történik! Dátumban megadott időpont esetén, a terméket
mindenképp egyeztetés útján tudjuk kiszállítani! Telekocsis tranzit
útvonalakkal szállítunk, ezáltal a meghatározott dátumtól számított egy héten
belüli szállítást tudjuk biztosítani. Az egyéni kiszállítás plusz költséget von
maga után, mely megyénkként és termék mennyiségétől függően változó az ország
területén belül.
- Budapest
25.000 Ft
- Baranya
28.000 Ft
- Bács-Kiskun
28.000 Ft
- Békés
24.000 Ft
- Borsod-Abaúj-Zemplén
19.000 Ft
- Csongrád-Csanád
28.000 Ft
- Fejér
30.000 Ft
- Győr-Moson-Sopron
35.000 Ft
- Hajdú-Bihar
19.000 Ft
- Heves
24.000 Ft
- Jász-Nagykun-Szolnok
24.000 Ft
- Komárom-Esztergom
30.000 Ft
- Nógrád
28.000 Ft
- Pest
megye
28.000 Ft
- Somogy
30.000 Ft
- Szabolcs-Szatmár-Bereg
15.000 Ft
- Tolna
28.000 Ft
- Vas
35.000 Ft
- Veszprém
30.000 Ft
- Zala
35.000 Ft
A megrendelés hatálya és annak
érvényessége:
Megrendelése akkor lép életbe, ha online
megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül).
Amennyiben a telefonos adat és megrendelés egyeztetés nem érkezik meg 48 órán
belül (kivéve hosszú hétvége vagy ünnep), úgy Neked, mint fogyasztónak a
megrendelésből fakadó ajánlati kötöttséged megszűnik. Az áruházi rendszer által
küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett telefonos
visszaigazolással. A szerződés, Webáruházban történő megrendelés esetén a
rendelés visszaigazolásakor (megerősítés után) jön létre. Szerződés-megrendelés
leadása telefonon nem adható le áruházunk felé, megrendelést kizárólag a
webshopon keresztül tudunk csak fogadni. A megrendelés telefonos, szóbeli
egyeztetést követően minősül valós megrendelésnek. A szóbeli visszaigazolás
kizárólag munkanapokon és munkaidőben történhet 8:00 – 16:00 közötti
időintervallumban.
A “Kapcsolat” menüpontban a fogyasztó
megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági
igényét, egyéb kifogást, esetleges panasztát, vagy kérhet információt valamely
termékről vagy megrendelésről. Tájékoztatjuk továbbá, hogy internetes
áruházunkban kötött elektronikus szerződésed-megrendelésed az
interneten-kattintással – társuló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus
úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a
magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek, valamint a későbbi
kapcsolattartás során használt nyelve is magyar. Kérjük vásárlóinkat, hogy
magyar telefonszámon keresztül hívják áruházunk kollégáit, mert külföldi
telefonszámmal kijelzett hívásokat nem áll módunkban felvenni. A
termékoldalakon található termék leírások nem minden esetben tartalmaznak
specifikus vagy bonyolultabb adatokat az adott termékről minden. Ugyanakkor a
termékleírás mindig pontosan tartalmazza az adott termék pontos darabszámát és
annak részleteit. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A képeken
látható szoba kiegészítő elemei nem részei a terméknek. Ha egyedi kérdése merül
fel, mely nem található az oldalon, kérem keresse kollegáinkat a központi
telefonszámunkon! Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben
fenntartják a jogát annak, hogy a termék és azok tulajdonságait előzetes
bejelentés nélküli megváltoztathatók legyenek.
A feltüntetett vételár mindig bruttó ár
az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő.
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely
termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,
általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg
rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os, vagy “1” Ft-os árra, akkor nem vagyunk
kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron
történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Itt
ismételten tájékoztatjuk, hogy a megrendelés csak akkor válik érvényessé,
amikor azt kollégáink telefonon – szóban vissza igazolta a megrendelőnk
számára.
Az egyedileg gyártott termékek
megrendelése nem törölhető!
A visszaigazolt megrendelés után
áruházunk előleget kér az egyedi gyártás biztonságos lebonyolításához. Kérjük
kétszer is gondolja át megrendelése leadását egyedi megrendelés esetén, hisz
ezt a terméket Önnek fogja a gyártó legyártani, aminek az átvétele fizetési
kötelezettséggel jár és törlésének kérése gyártásidő alatt már nem megoldható.
Ilyen esetben amennyiben mégis kéri a megrendelése törlését, úgy az előzetesen
bekért előleg a gyártásra már nem fizethető vissza a megrendelő részére.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy áruházunk termék beszerelést nem vállal. A termékek lakásban való beszerelésének szervezése a vásárló feladata. Javasoljuk, hogy mindig szakemberre szereltesse be a terméket otthonába. A beszereléskor keletkezett helyszíni problémák miatt ( derékszög ellenes sarok, nem függőleges falak, penészedő - vizes fal, vízvezeték - gázcső elhelyezkedések, konnektor és egyéb villanyszereléssel kapcsolatos problémák ) cégünk felelősségre vagy kártérítési igényre nem fogható! A szakemberek által kért összeg kifizetése a vásárló feladata, még akkor is ha áruházunk kiszállítás alakalmával az egyik elemet sérülten visszahozta pótlásra, és az előre leszervezett beszerelést ezért el kell napolni, vagy meg kell ismételni. A vásárló feladata a megvásárolt termék teljes beérkezése után azt beszereltetni és költségét megfizetni.
Konyhai készülék beszerelésének felelőssége: Áruházunk által forgalmazott konyhabútorok több bútorgyár termékeiből állnak. A termékek vázszerkezetei , és a gyártó által alkalmazott méretek eltérnek egymástól. A konyhabútorba beszerelni kívánt konyhai gépek méreteiről előre tájékozódni kell az ügyfélnek, segítséget és tanácsot kell kérni áruházunktól a megfelelő gép kiválasztásához. A piacon található tömegtermékek mindegyike, főképp az olcsóbb névtelen termékek nem alkalmasak a termékbe való beszereléshez. Javasoljuk győződjenek meg a termék megfelelő minőségéről és származási helyéről. Áruházunk felelőssége nem terjed ki a nem megfelelő méretben vásárol készülék nem beépíthetőségéről. A szabadon álló nem beépíthető készülékek nem építhetők be a konyhabútor sorába, ennek a vásárló részéről történő nem tudása nem áruházunk felelőssége hanem a vásárló terhét képezi. Az olcsó szigeteléstől mentes készülékek hatása a konyhabútorra ( sütő körüli forró szekrénytest, rosszul pozicionált beépített hűtő kilógása a szekrényből, tönkrement hűtőtest a rossz beszerelés és a szellőzés hiánya, nem megfelelő méretben vásárolt páraelszívó gép beszerelhetetlensége ) szintén nem cégünk és áruházunk felelőssége. Kérjük megfontoltan vásároljon készülékek, és kérjen tanácsot, méretet amennyiben bizonytalan a készülék vásárlás folyamán.
Áruházunk a megvásárolt terméket lakás- ház kapujáig ingyenesen kiszállítja, a lakásba történő fizetett beszállítás alkalmával áruházunk munkatársai nem vonhatók felelősségre amennyiben a termék nem fér be a lakás ajtaján, vagy a kíván emeletre nem tudják felszállítani a lépcső elrendezése vagy a lakás adottságai miatt ( alacsony mennyezet). Munkatársaink és áruházunk nem hibás amennyiben az alacsony mennyezet miatt a szekrénysort nem lehet felállítani. Munkatársaink nem kényszeríthetők a beszállítás alatt más bútorok -szekrények átpakolására hogy a megérkezett termék beférjen. Továbbá nem kényszeríthető kollégáink fogasról ruha -kabát - cipő- lámpa-dísztárgyak - virág és egyéb termékek elrakodására és annak visszarakodására. Ez nem munkatársaink feladata hanem a vásárló előkészületét képzi mielőtt kollégáink megérkeznek. Ablakon - erkélyen keresztül terméket nem szállítunk be a lakásba, annak leszervezése a vásárló feladata!
Garancia, reklamáció
Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem
kaptam meg minden elemet? – Mi a teendő? Elsősorban a következő szempontok
szerint járjon el:
- Készítsen
fotót (4 – 5 db kép, közelebbi és távolabbi fotók) a hibás termékről, úgy,
hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja
meg nekünk e-mailben. Kollégáink 24 órán belül reagálnak email formájában. (kivéve hétvége)
- Ha szín
eltérést, illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben hívjon
minket telefonon a további teendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a
terméket vagy ne vegyék azt használatba, ne rögzítsék falra!
- Termékcsere
esetén a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat, gyártótól függően!
- Áruhátunk a felmerülő
garanciális esetekben a termékcsere vagy pótlásokat saját kiszállítással
vagy futárszolgálat segítségével igyekszik megoldani a leghamarabbi időn
belül. A kiszállítás alakalmával átadott termékeket, melynek
vételárát a vásárló megfizette és a termék átvételét visszaigazoló
elismervénye aláírta, a sofőr kollégák termék visszaszállításra már nem
utasíthatják vásárlóink.
- A
45/2014.(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat
a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül.
Kézhezvétel a bútor átvételének a napja. Írásban történő elállás
esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.
Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól,
használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell
visszaküldeni a Domusz Mega Trade Kft. részére. Cím: 4450 Tiszalök,
Kossuth Lajos utca 116. A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos
költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén
köteles visszaküldeni.
- A
garancia nem terjed ki olyan külső okból eredő sérülésre, mint az ázás,
árvíz, csőtörésből eredő elázás, természeti katasztrófák pl. tűz, egyéb
mechanikai sérülések, vagy külső hatásra történt sérülés pl. törés, por,
karcolás és a bútor nem rendeltetésszerű használatából kifolyólag
keletkezett kár!
Nem gyakorolható garancia és reklamáció:
- Nem
vehető vissza az a termék, melyen az eredeti csomagolás oly módon
megbontásra került, hogy az eredeti formájában nem állítható helyre, és a
helyreállítást a vevő nem vállalja!
- Nem
vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló rendeltetés szerüen használatba
vette.
- Nem
vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló kimosott, átsúrolt,
kiöblített.
- Nem
vehető vissza az a termék, amely falra felfúrt, rögzített,
ragasztott, összeszerelt
- Nem
vehető vissza az a termék, amelyet festékkel leöntöttek, zsírkrétával megsértettek,
lefestettek, rajz nyomok találhatóak rajta.
- Cégek,
egyéni vállalkozók esetén a reklamáció csak számlával együtt történik! A
számla kelte nem lehet régebbi egy évnél!
- Jelentéktelen
hiba – 1 mm-es szövet elcsúszás; 2 mm-es fiók elő él fóliájának megtörése
-, esetén nem lehetséges a termék cserélése!
- Garanciális
igény benyújtása csak centiméteres (cm) eltérések esetén
lehetséges!
- Futárszolgálattal
visszaküldött, nem becsomagolt – sérült termékek, hanyagságból vagy a
futárszolgálat hibájából történő megrongálódás esetén a terméket nem
vesszük vissza.
- Tájékoztatjuk
vásárlóinkat, hogy a termékek megvásárlása után a beszereléskor
keletkezett kimaradt elemeket, illetve a bútorzatról leszerelt, már
feleslegessé vált lapokat vagy alkatrészeket áruházunknak nem áll módjában
visszavásárolni és annak értékét megtéríteni.
A jótállás időtartama a megvásárlástól –
számlával igazolandó – számolt egy évig terjed.
Webáruházunkban történő vásárlás esetén,
a termék átvételétől számítva 14 munkanapon belül lehetőséget biztosítunk
indoklás nélküli visszavenni a terméket.
A 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem
áll módunkban visszavenni terméket!
A kiszállításkor lehetőséget biztosítunk
a vásárlóinknak a terméket megvizsgálni. Az átvétel után a 14 napos terméktől
való elállás esetén a termék visszaszállítása a vásárló feladata. Cégünk
mozgóbolt jelleggel ingyenesen kiszállítja a helyszínre a terméket, majd
bemutatja azt vásárlóinknak, ahol a vásárló átvétel előtt le tudta ellenőrizni
a termék minőségét és annak mennyiségét, színét darabszámát. Aláírásával
elismeri az átvételi adatlapon hogy a terméket megfelelő volt számára és
meggyőződött annak állapotáról és minőségéről. Az esetleges vitás kérdésekben
vagy értelmezhetetlen helyzetben kérjük hívják irodánkat - mindig irodánk
tud csak segíteni, sofőr kollégáink az iroda által küldött feladatot
teljesítik, információval nem tudnak szolgálni a megrendeléssel kapcsolatban.
Az átvétel után keletkezett sérülésekért áruházunk felelőssége nem terjed ki.
Átvételt követően a terméket
visszaszállítani az Ügyfél köteles, saját költségén. Szállító kollégáink
visszaszállításra nem kötelezhetők!
A 14 napon belüli elállás estén a termék
visszaszállításának terhe a vásárló feladata és költsége!
Tájékoztatjuk, hogy partnereinkről és
gyártóinkról harmadik személynek nem adhatunk ki információt!
A megrendelés lemondása Webáruház
részéről:
A leadott megrendeléseket a Domusz.hu munkatársainak
módjában áll lemondani, a megrendelő elérhetetlensége vagy a megrendelt termék
készlethiánya, megszűnésé esetén, erőszakos viselkedés vagy olyan kérések
esetén amikor a webáruház ezen kéréseket teljesíteni nem tudja.
Ha a termék nem elérhető készleten, a
rendelés automatikusan törlődik. Erről tájékoztatás küldünk minden megrendelőnk
számára.
Nem megfelelő adatok kitöltése,
elérhetetlen e-mail cím vagy telefonszám esetén a webáruház kollégái
elállhatnak a megrendelés teljesítésétől. Kérjük, minden esetben adjon meg
valós adatokat! Nem valós adatok megadása és abból fakadó félreértés vagy
kellemetlenség miatt cégünk nem vállal felelősséget. Az ügyfél felelőssége,
hogy a valóságnak hiteles adatokat adjon meg a szállítási és számlázási
adatokkal kapcsolatban!
Az egyedileg gyártott termékek legyártás
alatt lévő időszakban nem mondható vissza! (ez a megrendelés visszaigazolásától
azonnal él hisz rögtön küldjük a bútorgyárnak a megrendelést )
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő
teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Nem magyar nyelven leadott megrendelések
törlésének jogát fenntartjuk.
Árajánlat kérésének menete
Árajánlatot ritka kivételes esetben
biztosítunk.
Áruházunkban található termékek fix
összeállítású termékek, aminek árait a beszállítóink biztosítják. Áruházunk
egyedi termékek vagy helyisége komplex tervezésével nem foglalkozik.
Fizetési feltételek:
A fizetés történhet:
- Házhozszállítás
során történő készpénzes fizetés
- Áru,
átvétel előtti Banki átutalása: Bankszámlaszám (CIB Bank) Domusz Mega
Trade Kft. 10700048 – 72686027 – 51100005 vagy 10402070 – 50527083 –
74661004 (K&H Bank). Kérjük, a
közlemény rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelési
azonosítóját! Szállítás előtt két nappal a fizetendő összegnek meg kell
érkeznie, ahhoz, hogy könyvelni tudjuk. Számlát kiállítani csak arra a
névre, címre tudunk, amit a számlázási adatoknál megadott. Ezt a
későbbiekben módosítani nem áll módunkban!
- Személyes
átvétel esetén fizetés irodánkban
- Díjelőleg
bekérés: 250.000 Ft fölött, illetve csak elemes megrendelések esetén
díjelőlegre tartunk igényt. Egyéb esetben díjelőleg bekérését
mérlegelhetjük a megrendelés tartalmától, egyediségétől és/vagy
mennyiségétől. Telefonos egyeztetés után, emailben küldjük ki a
díjelőleggel kapcsolatos információkat és teendőket. Erről Ügyfeleinket
mindig értesítjük!
- Visszautalás
esetén a termék ára kerül visszautalásra! A szállítás vagy beszállítás
költsége, NEM!
A számlát
környezetvédelmi szempontokat is szem előtt tartva, elektronikusan küldjük meg
részére a rendelése során megadott e-mail címére, a szállítást megelőzően.
Felhívás a csomagok átvételével
kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a
kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját
a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését
kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban
ismételten elindítani!
A tévesen megadott címre vagy nem
megfelelő telefonszám megadásáért cégünk felelősségre nem vonható.
Amennyiben a megrendelés teljesítése
bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail
vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése
érdekében. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és
visszaigazoló levél vagy telefon alapján minden költséget tartalmaz (ez nem az
automata visszaigazolás, melyet rendelésed leadásakor kap).
Az eredeti számlát emailben küldjük a
garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár
előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(ek)
esetén kérdje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv
nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A Vevő köteles a
Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre
kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött
visszaigazoláson feltüntetett vételárat készpénzben a kézbesítő részére
kifizetni.
Az itt nem szabályozott kérdésekre a
Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló
17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
Jelen ÁSZF 2022. 12. 01. napjától
határozatlan ideig hatályos.