• Köszöntjük a DOMUSZ.HU Webáruházában!

    Megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatás

    FONTOS!

    Kérjük, hogy, megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja jelen ÁSZF tartalmát.Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel úgy kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

    Rendelés előtt kérem, figyelmesen olvassa végig a termékleírást, az esetleges félreértések elkerülése érdekében! A képeken látható színek árnyalataikban eltérhetnek a valós színektől! Ha nem biztos az információban, hívja ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKat a +36 20 376-3700 telefonszámon!

    Partnereinkről és gyártóinkról harmadik személynek nem adhatunk ki információt!

    Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk. Kizárólag az egyeztetett, visszaigazolt megrendelések tekinthetők érvényesnek! Visszaigazolásnak minősül a telefonos egyeztetés!

    Megrendelését a Ptk. hatályos rendelkezései szerint szerződésnek tekintjük.

    Megrendelés menete

    A kiválasztott termék oldalán válassza ki a Kiszállítás, Házba szállítás és Összeszerelés opciók közül a megfelelőt majd tegye a terméke(ke)t a kosárba. Amennyiben szeretne tovább nézelődni vagy vásárolni, kattintson a Kosárhoz ikonra. A rendszer ezek után betölti a megrendelni kívánt termék(ek) adatait. Itt tudja leellenőrizni a megrendelését. Lentebb görgetve kiválaszthatja a Fizetési módot mely történhet Utánvéttel, Bankkártyával vagy Cofidis hitel igénylésével. Ezt kiválasztva a Számlázási és szállítási adatok kitöltése következik, ahol kérjük pontosan adják meg adataikat. (Téves adat vagy el nem érthető telefonszám esetén módunkban áll visszamondani a megrendelést!) Az adatok megadása és ellenőrzése után a Megjegyzés menüben megadhatja egyéni kéréseit, egyéni igényeit mely felől munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot. A megrendelés véglegesítése után a webáruház egy automatikus e-mailt küld az Ön megrendeléséről. Önnek ezek után nincs más dolga, mint várni a megrendelt terméket.

    Otthon Webáruházunk 3 esetben biztosít ingyenes kiszállítási lehetőséget a megrendelt termékekkel kapcsolatban.

    - Előre egyeztetett szállítás, ha az ügyfél hibájából a szállítás meghiúsul, vagy

    - Az előre megadott napra visszamondásra kerül (pénz hiány, indokolatlanság, nem tartózkodik a címen, stb. esetén) akkor a

    - Harmadik és egyben utolsó szállítást csak abban az esetben vállalják kollégáink

    ha a megrendelés teljes fizetendő végösszege Banki úton átutalásra kerül részünkre!

    A fizetendő végösszeg banki úton történő jóváhagyásáig, a Harmadik és egyben utolsó szállítás semmilyen formában nem kezdődik meg!

    A megrendelés véglegesítése - érvényesítése

    A leadott megrendeléseket a Domusz.hu munkatársai minden esetben telefonon egyeztetik a Megrendelővel, hogy a leadott adatok a valóságnak megfelelnek!

    Amennyiben a Megrendelőt, munkatársaink 48 órán belül NEM érik el, nem valós vagy téves adatok esetén, a leadott megrendelés automatikusan TÖRLÉSRE kerül rendszerünkben!

    Fizetési feltételek

    A fizetés történhet:

    1. Személyes átvétel esetén fizetés irodánkban

    2. Bankkártyás fizetés: Az oldalon CIB Bankos ecomerce bankkártya fizetés a kosár után közvetlenül elérhető. Válassza ki a bankkártyás fizetés modult és adja le a megrendelését.

    3. Áru átvétel előtti Banki átutalás:

    Bankszámlaszám (CIB Bank) Bényei Bútor Bt. 10702071 - 70178641 – 51100005

    Kérjük, a közlemény rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelési azonosítóját! Szállítás előtt két nappal a fizetendő összegnek meg kell érkeznie, ahhoz, hogy könyvelni tudjuk. Számlát kiállítani csak arra a névre, címre tudunk, amit a számlázási adatoknál megadott.

    4. Díjelőleg bekérés

    Díjelőlegre alapesetben nem tartunk igényt. Előleg, vagy a teljes összeg előre utalása mindig egyedi elbírálás alapján történik. Ez függ a megrendelés tartalmától, egyediségétől és mennyiségétől. Telefonos egyeztetés után, emailben küldjük ki a díjelőleggel kapcsolatos információkat, és teendőket.

    5. Cofidis áruhitellel

    Hitel esetén kizárólag a hitelt felvevő személy számára állítunk ki számlát.

    Szállítással kapcsolatos tájékoztatás

    Szállítás

    A webáruházon található termékek 2-6 héten belül szállítjuk!

    A megrendelt termékek háromféle módon juthatnak el Önhöz:

    · Saját szállító munkatárs és saját szállító járművünkkel

    · Futárszolgálattal

    · Személyes átvétel útján

    A személyes átvétel lehetséges helyszínei:

    · 4450; Tiszalök, Kossuth utca 116.

    Szállítási feltételek

    A szállítási szolgáltatás, a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető.

    Szállítást minden esetben 2-6 héten belül vállalunk. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3 héten belül tudunk szállítani, azonban meglehet, hogy csak az 5. héten tudjuk teljesíteni a rendelést. Ennek előfordulása főképp gyártós termékek esetén érvényes. Ilyenkor először legyártjuk a kiválasztott terméket, majd azt követően kerül be tranzit útvonalba. Ritkább esetekben előfordul, hogy nem tudjuk tartani a vállalt 5 hetes szállítási határidőt rajtunk kívülálló okok miatt, harmadik fél nem teljesítése miatt, ezért felelősséget nem tudunk vállalni. A szállításról a megadott telefonszámon fogjuk Önt értesíteni a kiszállítást megelőzően 3-4 nappal hamarabb, ilyenkor egy szállítási nappal kapcsolatos információt adunk, majd ezt követően a szállítás napján egy fél órával – órával előtte a szállító munkatársunk is jelzi az időintervallumot mikor ér az adott szállítási címre. Felhívnánk minden kedves ügyfelünk figyelmét, hogy ez az időpont csak tájékoztató jellegű, befolyásolhatja pl. időjárás, útviszonyok, baleset stb. A szállító munkatársaink a közlekedési viszonyoknak megfelelően haladnak a tranzitköreink során.

    A rendelt terméket átveheti bármely 18. életévét betöltött személy. Rendelése folyamatáról, várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.

    Rendelést módunkban áll visszamondani termékhiány, fuvarkör hiány esetén!

    Házhoz szállítás

    A házhoz szállítás minden esetben kapuig, illetve lépcsőházig történik! A szállító kollégák további anyagmozgatásra nem kötelezhetők. A lakásba-házba szállítás külön költségbe kerül, amit opcióként kiválaszthat a megrendelő oldalon!

    Helyszíni bútor összeszerelés

    Kényelmi szolgáltatás kérhető, de nem kötelező! Minden termékünkre kérhető – kivéve helyszíni konyhabútor összeszerelés - a szolgáltatás, amely azt jelenti, hogy szállító kollégáink a rendelt terméket-termékeket lakásban összeszerelik.

    Az összeszerelés díja termékenként változó, ezért a szolgáltatásaink díját kérjük a megjegyzés rovatban igényelni, vagy a termék aloldalon kiválasztani.

    Falra szerelést, víz és villany bekötést nem vállalunk!

    Szállítási költségek

    - Kifejezetten csak plusz elemes megrendelés esetén A PLUSZ ELEMEK SZÁLLÍTÁSI DÍJA - 2.500 FT!

    - Új termékcsaládunkba tartozó termékeket, melyek CSAK BANKKÁRTYÁVAL FIZETHETŐEK, 10 munkanapon belül tudjuk szállítani!

    - A szállítási díjat a webáruház a termékek árának százalékos értékéből számolja.

    - Külön kérésre hétvégi szállítást is vállalunk, melynek ára: 15.000.-Ft - 25.000.-Ft. Pontos egyeztetés személyesen vagy telefonon keresztül történik! Ezt az összeget kérjük, előre utalja el a kollégánkkal való egyeztetés után!

    - Beszállítás, és összeszerelés lehetséges, saját autónk szállítása esetén. Ezt kérjük, mindenképp jelezze előre!

    - Beszállítás minden esetben az ajtóig értendő!

    - Dátumban megadott időpont esetén, a terméket mindenképp egyeztetés útján tudjuk kiszállítani! Tranzit útvonalakkal szállítunk, így a meghatározott dátum egy héten belül való szállítását, biztosítjuk! Egyéb eshetőségben az eseti szállításra plusz költséget számítunk fel!

    Egyéb beszállítás lakásba illetve emeletre a következő árakkal:

    Földszint - lakásba 4. 000 Ft

    1. emelet 5. 000 Ft

    2. emelet 6. 000 Ft

    3. emelet 7. 000 Ft

    4. emelet 9. 000 Ft

    5. emelet 10. 000 Ft

    6. emelet 11. 000 Ft

    7. emelet 12. 000 Ft

    8. emelet 13. 000 Ft

    9. emelet 14. 000 Ft

    10. emelet 15. 000 Ft

    Meghiúsult szállítás

    Otthon Webáruházunk 3 esetben biztosít kiszállítási lehetőséget a megrendelt termékekkel kapcsolatban.

    - Előre egyeztetett szállítás, ha az ügyfél hibájából a szállítás meghiúsul, vagy

    - Az előre megadott napra visszamondásra kerül (pénzhiány, indokolatlanság, nem tartózkodik a címen, stb. esetén) akkor a

    - Harmadik és egyben utolsó szállítást csak abban az esetben vállalják kollégáink

    Ha a megrendelés teljes fizetendő végösszege Banki úton átutalásra kerül részünkre!

    A fizetendő végösszeg banki úton történő jóváhagyásáig, a Harmadik és egyben utolsó szállítás semmilyen formában nem kezdődik meg!

    Fontos tudnivalók

    ÁRAJÁNLAT kérése

    · Egyedi elemekre / Plusz elemekre vonatkozó Árajánlat kérés esetén:

    - az ELSŐ Árajánlat minden esetben INGYENES!

    - MÁSODIK Árajánlatunk, mely az ELSŐ Árajánlathoz képest módosult, vagy több mint 3 elemben eltér, esetleg új konyhabútorra vonatkozik, annak költsége: 5.000 Ft.

    - HARMADIK ÁRAJÁNLAT, mely az előzőekhez képest, szintén több mint 3 elemben eltér/módosult vagy teljesen más konyhabútort tartalmaz, annak költsége: 8.500 Ft.

    · Kérjük, minden esetben várja meg rendelésének visszaigazolását, mely e-mailben és telefonon történik! Ha nem kap visszaigazolást, kérem, keresse fel, Ügyfélszolgálatunkat!

    · Nem megfelelő e-mail cím vagy telefonszám esetén, a webáruház elállhat a megrendelés teljesítésétől. Kérjük, adjon meg valós telefonszámot!

    · Garantáljuk, hogy a házhoz szállítást minden esetben udvarias és segítőkész kollégák végzik.

    · Visszautalás esetén a termék ára kerül visszautalásra! A szállítás vagy beszállítás költsége, NEM!

    · Az egyedileg gyártott termékek legyártása után nem visszamondhatóak!

    · Webáruházunkban történő vásárlás esetén a termék átvételétől számítva 14. munkanapon belül elállási joggal, indoklás nélkül visszavesszük. Jog szerint a 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem tudunk visszavenni terméket!

    · Egyedi gyártás esetén, a már gyártásra került termékeket nem töröljük! Visszamondásuk sajnos nem lehetséges!

    · A munkalap színének változtatási jogát a gyártó fenntartja!

    · Telefonon felvett megrendeléseket nem áll módunkban visszavásárolni, cserélni és törölni! A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében.!

    · 150.000.-Ft-ot meghaladó vásárlás esetén, előleg bekérés szükséges!

    · A megrendelés módosítását csak is a gyártási részleg előtt tudjuk elfogadni! Ha a termék már gyártás alatt van, azt módosítani sajnos nem tudjuk!

    A gyártáson lévő termék előlegét visszautalni nem tudjuk!
  • TÖRÖLNI KÍVÁNT RENDELÉST CSAK E-MAILBEN TUDJA LEMONDANI!
  • Megrendelés módosítását csak is kizárólag E-MAIL-BEN tudjuk elfogadni. Telefonon leadott módosítás NEM ÉRVÉNYES!

Garancia, reklamáció

Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? - Mi a teendő?

Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:

1. Készítsen fotót ( 4 – 5 db kép, közelebbi és távolabbi fotók ) a hibás termékről, úgy, hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja meg nekünk e-mailben az rendeles@domusz.hu címre! Kollégáink 24 órán belül reagálnak email formájában.

2. Ha szín eltérést, illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben hívjon minket telefonon a további teendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a terméket!

3. Termékcsere esetén a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat, gyártótól függően!

4/1. A 45/2014.(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvétel a bútor átvételének a napja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaküldeni a Bényei Bútor Bt. részére. Cím: 4450 Tiszalök, Kossuth Lajos utca 116. A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni.

Használtnak minősíthető a termék ha:

· Nem vehető vissza az a termék, melyen az eredeti csomagolás oly módon megbontásra került, hogy az eredeti formájában nem állítható helyre, és a helyreállítást a vevő nem vállalja!

· Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló rendeltetésszerűen használatba vette.

· Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló kimosott, átsúrolt, kiöblített.

· Nem vehető vissza az a termék, amely falra felfúrt, rögzített, ragasztott, összeszerelt

· Nem vehető vissza az a termék, amelyet festékkel leöntöttek, zsírkrétával megsértettek, lefestettek, rajz nyomok találhatóak rajta.

· Cégek, egyéni vállalkozók esetén a reklamáció csak számlával együtt történik! A számla kelte nem lehet régebbi egy évnél!

· Jelentéktelen hiba - 1 mm-es szövet elcsúszás; 2 mm-es fiók elő él fóliájának megtörése -, esetén nem lehetséges a termék elállása, cserélése!

· Garanciális igény benyújtása csak centiméteres (cm) eltérések esetén lehetséges!

4/2. A kifizetett vételárat az elállást követő 32 napon belül visszatérítjük. Hibás termék esetén a teljes vételár 85%-át térítjük vissza!

4/3. Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni! Elállási jog egyedi bútorok esetén a bútor gyártásának megkezdése után nem lehetséges!

4/4. Visszafizetés esetén a szállítási költség nem kerül megtérítésre. Csupán a termék vételára. A szállítási költség, mint szolgáltatás, sikeres szállítás után, teljesültnek minősül.

4/5. A jótállás időtartama a megvásárlástól - számlával igazolandó - számolt egy évig terjed.

A megrendelés lemondása

A leadott megrendeléseket a Domusz.hu munkatársainak egy munkanapon belül áll módjában lemondani, a megrendelő elérhetetlensége vagy a megrendelt termék készlethiánya esetében.

A rendelés inaktív állapotban van, 24 órán keresztül. Ez idő alatt a megrendelő módosíthatja megrendelését. 24 óra elteltével a megrendelés csak kivételes esetekben módosítható.

Nem megfelelő adatok kitöltése, elérhetetlen e-mail cím vagy telefonszám esetén a webáruház kollégái elállhatnak a megrendelés teljesítésétől. Kérjük, minden esetben adjon meg valós adatokat!

Az egyedileg gyártott termékek legyártás után nem visszamondhatóak!

Webáruházunkban történő vásárlás esetén a termék átvételétől számítva 14. munkanapon belül elállási joggal, indoklás nélkül visszavesszük. Jog szerint a 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem tudunk visszavenni terméket!

Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét, hogy a mosogatótálcák kiroppantását NEM VÁLLALJUK! A mosogatótálcák bekötéséhez szakember szükséges a hibák elkerülése érdekében!

ADATVÉDELEM

Cégünk tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi a vevők személyi adatait, a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvényben foglaltak szerint – és harmadik személynek nem adja át. A vevő az adatkezeléséhez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatainak törlését. Az érintettek adatközléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

ADATVÉDELEM - GDPR

A Bényei Bútor Bt (székhely: 4450 Tiszalök , Kossuth út 116 ,adószám 25673232215: „elkötelezett ügyfelei személyes adatainak védelme iránt, ezért kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a személyes adatok gyűjtése, kezelése, felhasználása, feldolgozása és esetleges továbbítása során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, valamint a 2018. május 25. napjától alkalmazandó, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679/EU rendelet, azaz a GDPR és az egyéb vonatkozó jogszabályok, nemzeti és nemzetközi ajánlások rendelkezéseit megtartva járjon el.

A jelen adatkezelési tájékoztató a Bényei Bútor Bt és Önök között létrejött szerződés („Szerződés”) elválaszthatatlan részre.

Önök a Bényei Bútor Bt kötött Szerződés aláírásával elismerik, hogy a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismerték és hozzájárulnak ahhoz, hogy az Önök által megadott adatokat az irányadó jogszabályok szerint kezelje, nyilvántartsa; egyúttal hozzájárulnak ahhoz, hogy elérhetőségi adataikat a Bényei Bútor Bt adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a szolgáltatásaival kapcsolatos adatokról, azok változásairól, az Önöket érintő egyéb változásokról, az újdonságairól Önöket tájékoztassa.

Az esetleges elírásokért felelősséget nem tudunk vállalni! Az ár változtatás jogát fenntartjuk! Az ebből adódó kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

A domusz.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Domusz.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Domusz.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Domusz.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Üzemeltető adatai

Bényei Bútor-Faipari és Kereskedelmi Betéti Társaság

Székhely

4450 Tiszalök, Kossuth ut 116.
A Bényei Bútor-Faipari és Kereskedelmi Betéti Társaság székhelyének országa és országkódja: Magyarország (HU)

Adószám
25673232-2-15


Cégjegyzékszám
15 06 083884

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyet értesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk (rendeles@domusz.hu +36 20 376-3700) rendelkezésedre áll.

ÁSZF célja

A www.domusz.hu Webáruház, Általános Szerződési Feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit, és egyéb, a Webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF az Eladó és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az Eladó Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos Magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvény könyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Az ÁSZF közzététele

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során, felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhatott. Jelen ÁSZF 2017. június 01. napjától határozatlan ideig hatályos.

Az ÁSZF hatálya

A www.domusz.hu Webáruház fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Eladó Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.domusz.hu ÁSZF-jei mindaddig hatályban maradnak, amíg az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat a www.domusz.hu biztosítja.

A létrejövő szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül a fogyasztó eljuttatja az eladóhoz.

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül). Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg Hozzád 48 órán belül, úgy Neked, mint fogyasztónak a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttséged megszűnik. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A szerződés, Webáruházban történő megrendelés esetén a rendelés visszaigazolásakor (megerősítés) jön létre, a teljesítés időpontja pedig Webáruházban történt megrendelés esetén a termékvásárló által történő átvétele. A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre, a teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés esetén a termékvásárló által történő átvétele. A megrendelés telefonos, szóbeli, vagy e-mailben történő megerősítést követően minősül csak valós vásárlásnak. A fentiek alapján létrejött szerződésírásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések bármikor hozzáférhetőek.

A "Kapcsolat" menüpontban a fogyasztó megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheted szavatossági igényed, egyéb kifogást, esetleges panaszt, vagy kérhetsz információt valamely termékről vagy megrendelésről. Tájékoztatunk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződésed az interneten-kattintással – társuló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve is magyar. A termékoldalakon található termék leírások nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. Tájékoztatunk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a termék és azok tulajdonságainak, szolgáltatásainak, funkcióinak előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A feltüntetett vételár mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os, vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

Kérjük, tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat:

Távszerződés:

A szerződés tárgya a www.domusz.hu internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak az e-mailben vagy telefonon történt visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre. A www.domusz.hu (Adószám: xxxxxxxx), mint Szolgáltató, valamint a megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint: a Szolgáltató köteles kiszállítás útján a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél vagy telefon alapján minden költséget tartalmaz (ez nem az automata visszaigazolás, melyet rendelésed feladásakor kapsz). Az eredeti számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek szállítási költségeit NEM tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

Az adásvételi szerződés létrejötte

A felhasználó a megrendelést a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott. A megrendelés elfogadása a következő üzenetben történik, amelyben tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy rendelésük státusza: feldolgozva. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződésírásban megkötöttnek minősül és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Vételár:

A szállítási díj nélkül, továbbá az Általános Forgalmi Adóval növelt magyar forintban értendőek. A csomagolás környezetvédelmi termékdíja megfizetve.

Fizetési feltételek:

Utánvét: Kiszállításkor a futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, az eredeti készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza, cégek esetén postai úton és e-mailben is kiküldésre kerül a számla! Átutalás előre: a megrendelést követően kiállítjuk az átutalásos számlát, a másolatát e-mailben eljuttatjuk a megrendelőnek. Csak telefonos egyeztetés vagy a számla másolat e-mailben történő elküldése után utalja át az összeget (a megrendelési értesítő küldése nem tekinthető számlának).

Figyelem: előre átutalási megbízás esetén a MEGJEGYZÉS rovatba feltétlen tüntesd fel: azonosítód vagy neved (cég nevet), rendelési számot (melyet a megrendeléséről visszaigazolunk). A megrendelés visszaigazolását az általad megadott e-mail címre elküldjük, ha szükséges telefonon munkatársunk felhív további egyeztetés céljából.

Szállítási feltételek, díjjak:

Minden esetben változó, ha segítségre van szükséged a megvásárolt termékek hazaszállításában, nálunk kedvező áron az ország egész területére megrendelheted ezt a szolgáltatást. A szállítási díj a vásárolt termék értékétől illetve a lakóhelyed távolságától függ. Természetesen mindenben, amire szükséged van, a rendelkezésedre állunk, de a szállítás nem tartalmazza a házba/emeletre való pakolás költségét. Kérjük a szállítás részleteinek rögzítésekor mindenképp jelezd, ha pakolást is igényelsz, mert alap esetbe kollégánk egyedül érkezik a helyszínre és nem áll módjában a bútort be/fel pakolni. Igény esetén 2 kolléga érkezik és sérülésmentesen a helyszínre teszik a bútort. Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a fogyasztót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkíséreljük. Raktáron nem lévő termékek többségét 3-4 héten belül teljesítjük, illetve hosszabb szállítási határidejű termékek kiszállításáról külön értesítjük. Az egyedi megrendelések esetén a szállítási határidő 4-5 hét.

A megrendelés módosítása, törlése:

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld az Eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz a megrendelésének visszaigazolása 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Te online megrendelésed akkor lép életbe, ha azt e-mailben, vagy telefonon visszaigazoljuk.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben: rendelesdomusz.hu, vagy telefonon: +36 20 376-3700 kerülhet sor.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Vásárlástól való elállás joga és a szavatosság:

Minden vevőnek, aki futárszolgálatos teljesítéssel veszi át megrendelését, a vásárlástól számított 14 munkanapon belül indoklás nélküli elállási joga van, (ez a Törvényi előírás).

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab A vásárolt terméket 14 napon belül visszaküldheted eredeti számlával együtt címünkre: www.domusz.hu 4450 Tiszalök, Kossuth u. 116. Kérjük, az árut ne utánvéttel add fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagok szállítási költségét levonjuk a visszautalandó összegből. Az áru ellenértékét az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. Az elállási jog csak sérülésmentes, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 (azaz harminc) napon belül visszatéríteni.

A termékek esetleges cseréjét futárszolgálattal bonyolítjuk. Kérjük, ilyen igénye esetén forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 20 376-3700-es telefonszámon, e-mailben rendeles@domusz.hu

Elállásra vonatkozó igényed előzetesen e-mailben, vagy személyesen kell bejelenteni! A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Nem gyakorolható az elállás joga:

  • olyan speciális igényű termék esetén, melyet külön rendelésre gyártottak le, rendelésre hozattunk be az országba, illetve direkt szállítjuk Neked, ilyen jellegű rendelésekre nem alkalmazható az elállási jog.
  • amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
  • ha olyan terméket rendelsz, amire az elállási jog nem vonatkozik, akkor a www.domusz.hu erről minden esetben telefonon tájékoztat a rendelés leadása után 48 órán belül.

Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Jogszabályaiban foglaltak az irányadóak.

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab.html Felvilágosítás, speciális kérés esetén kérjük, hívja Vevőszolgálatunkat: +36 20 376-3700

A "Kapcsolat" menüpontban megtalálod elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheted szavatossági igényed, egyéb kifogást, vagy kérhetsz információt valamely termékről vagy megrendelésről.

A szerződés megszűnésének lehetősége:

A vevő bármikor kérheti az eladó és a vevő között a megrendelés folyamán létrejött szerződés megszüntetését, ezt az eladó tudomásul veszi. A vevő az eladó Webáruházának használati lehetőségét biztosító vevő adatainak törlési igényét e-mailben illetve telefonon, az eladó Vevőszolgálatához történő beérkezésétől számított 5 munkanapon belül az eladó maradéktalanul törli a Webáruházból. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Jogszabályai:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab.html

A szerződéskötés nyelve magyar!

Szabolcs-Szatmár Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 4400, Nyíregyháza Széchenyi utca 2.

Telefon: +36-42-420-180

Fax: +36-42-420-180

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ GDPR

A Bényei Bútor Bt (székhely: 4450 Tiszalök , Kossuth út 116 ,adószám 25673232215: „elkötelezett ügyfelei személyes adatainak védelme iránt, ezért kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a személyes adatok gyűjtése, kezelése, felhasználása, feldolgozása és esetleges továbbítása során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, valamint a 2018. május 25. napjától alkalmazandó, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679/EU rendelet, azaz a GDPR és az egyéb vonatkozó jogszabályok, nemzeti és nemzetközi ajánlások rendelkezéseit megtartva járjon el.

A jelen adatkezelési tájékoztató a Bényei Bútor Bt és Önök között létrejött szerződés („Szerződés”) elválaszthatatlan részre.

Önök a Bényei Bútor Bt kötött Szerződés aláírásával elismerik, hogy a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismerték és hozzájárulnak ahhoz, hogy az Önök által megadott adatokat az irányadó jogszabályok szerint kezelje, nyilvántartsa; egyúttal hozzájárulnak ahhoz, hogy elérhetőségi adataikat a Bényei Bútor Bt adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a szolgáltatásaival kapcsolatos adatokról, azok változásairól, az Önöket érintő egyéb változásokról, az újdonságairól Önöket tájékoztassa.

1. Értelmező rendelkezések

Érintett

Bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

Személyes Adat

Az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

Hozzájárulás

Az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

Tiltakozás

Az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri;

Adatkezelő

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;

Adatkezelés

Az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet, vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása, vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

Adattovábbítás

Az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

Nyilvánosságra Hozatal

Az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

Adattörlés

Az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

Adatmegjelölés

Az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

Adatzárolás

Az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

Adatmegsemmisítés

Az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;

Adatfeldolgozás

Az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik;

Adatfeldolgozó

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi;

Adatállomány

Az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

Harmadik Személy

Olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

EGT-Állam

Az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;

Harmadik Ország

Minden olyan állam, amely nem EGT-állam;

Adatvédelmi Incidens

Személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

2. A kezelt adatok köre

A Bényei Bútor Bt által kezelt személyes adatok azon adatok, amelyek a szolgáltatásinak igénybevétele során a Bényei Bt birtokába kerülnek, illetve kerülhetnek az Önök tagjai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, ügyfelei, szerződéses partnerei vonatkozásában, továbbá az Önök által a Bényei Bútor Bt részére továbbított minden személyes adat. Ezen személyes adatok a következők:

· név;

· születési hely és idő;

· anyja születési neve;

· esetleges gyermekek száma;

· személyi igazolvány szám;

· lakcímkártya szám;

· személyi azonosító jel;

· TAJ szám;

· adóazonosító jel;

· bankszámlaszám;

· lakcím;

· munkahelyi email cím;

· munkahelyi telefonszám;

· munkaviszonyra vonatkozó adatok;

· állampolgárság.

3. Az adatkezeléssel érintettek köre

Kizárólag azon személyek személyes adatait kezeljük, akik hozzájárultak az adatkezeléshez, vagy ha azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli. Az Önöktől és más partnereinktől származó személyes adatokat abban az esetben kezelünk, ha az érintett hozzájárult személyes adatainak harmadik személy illetve a Bényei Bútor részére történő továbbításához. A Bényei Bt a kezelt adatokat továbbadni sem reklámcélú felhasználás, sem egyéb célra – az Önök kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.

A személyes adatoknak az Önök általi, a Bényei Bútor Bt részére történő átadásával az adatkezeléshez való hozzájárulás megadottnak minősül.

Önök a személyes adatok Bényei Bútor Bt részére történő átadásával szavatolják, hogy azok vonatkozásában az adatkezelésre, így különösen az adattovábbításra is kiterjedően jogosultak.

A Bényei Bútor Bt kizárja a felelősségét a fenti szavatosságvállalás megsértésével összefüggésben érvényesített minden igény vonatkozásában, egyúttal Önök kötelesek a Bényei Bt a fenti szavatosságvállalás valótlanságával vagy téves voltával összefüggésben felmerült valamennyi kárát megtéríteni.

4. Az adatkezelés célja

Az adatkezelés célja a Bényei Bútor Bt birtokába került személyes adatok vonatkozásában:

· a Bényei Bt igénybe vett szolgáltatások teljesítése;

· a szolgáltatásokkal kapcsolatos adatokról, azok változásáról történő tájékoztatás;

· a könyvelt partner közti kapcsolat fenntartása;

· hírlevelekkel történő tájékoztatás főként az adójogi szabályok változásával, működésével, elérhetőségével összefüggésben.

5. Az adatkezelés időtartama

Az adatkezelés kizárólag a cél megvalósulásához szükséges mértékben, ideig és kizárólag azzal a személyes adattal történik, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges és a cél elérésére egyébként alkalmas, így különösen, amíg az Önök tájékoztatásával, a szolgáltatások teljesítésével és a kapcsolódó ügyintézéssel összefüggő jogai és kötelezettségei fennállnak.

Az adatkezelés időtartama

a. az Önök és a Bényei Bútor Bt között fennálló szerződéses jogviszonyból származó igények elévülési ideje illetve

b. a Szerződés alapján a Bényei Bt terhelő jogszabályi kötelezettségekkel összefüggő igények elévülési ideje közül a hosszabb időtartam.

6. Az adatok feldolgozása

A Bényei Bt az adatkezelési tevékenységéhez az alábbi adatfeldolgozók közreműködését és szolgáltatásait veszi igénybe:

A Bényei Bútor Bt bejelentett alkalmazottait.

7. Az adatok megismerésére jogosultak

Önök a Bényei Bútor Bt kötött Szerződés aláírásával kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy az Önök által megadott személyes adatokat a Bényei Bt munkavállalói, vezető tisztségviselői, tanácsadói, az adatfeldolgozásban részt vevő vagy egyéb alkalmazottai, továbbá azon partnerei, amelyeknek a részére történő adattovábbításhoz Önök hozzájárultak, megismerjék és kezeljék.

Jogszabályi előírás alapján a bíróságok és egyes hatóságok jogosultak megismerni az általunk kezelt személyes adatokat.

8. Adatok átadása és továbbítása

Tisztában vagyunk azzal, hogy az Önök adatai értéket képviselnek és mindent megteszünk annak érdekében, hogy azokat adatkezelésünk során megvédjük.

A velünk közölt személyes adatokat meghatározott esetekben megosztjuk a velünk együttműködő vagy nevünkben eljáró harmadik személyekkel, ha ez szükséges azon cél eléréséhez, amelynek érdekében az érintett illetve Önök az adatokat közölték. A személyes adatokat a Bényei Bt abban az esetben is átadhatja más harmadik személyeknek, ha ez az Önök hatékonyabb kiszolgálását szolgálja, illetve ha az említett harmadik felek a megbízásából kezelik az érintett adatokat.

Gondoskodtunk azonban arról, hogy ezek a harmadik személyek az információt és adatokat megfelelően védjék.

A Bényei Bt a személyes adatokat továbbíthatja olyan harmadik személy adatfeldolgozók felé, amelyek megfelelő szintű technikai és szervezeti garanciákat nyújtanak. A Bényei Bútor Bt az általánosan elfogadott adatvédelmi gyakorlatnak megfelelően külső szolgáltatókat vehet igénybe rendszeres szerverkarbantartás, adattárolás vagy egyéb informatikai feladatok elvégzésére.

Egyéb harmadik személyekkel csak akkor osztunk meg információt, ha

· ahhoz az érintett hozzájárulásával rendelkezünk;

· azt számunkra jogszabály írja elő; vagy

· az jogi eljárások céljából, azokkal kapcsolatban vagy jogszabály által biztosított jogok gyakorlása vagy védelme érdekében szükséges.

A Szerződés aláírásával Önök kifejezett hozzájárulást adnak az adatok ilyen jellegű továbbításához illetve szavatolják, hogy a személyes adatokat ilyen céllal a Bényei Bútor Bt részére átadni jogosultak.

Amint megszűnnek az adatok jogszerű kezelésének vagy átadásának feltételei, a Bényei Bt haladéktalanul intézkedik a személyes adatok adatbázisból törlése iránt és értesítést küld Önöknek a törlés tényéről.

9. Adatbiztonság

Az adatkezelés során a Bényei Bútor Bt tudomására jutott, mind az elektronikus információs rendszerben tárolt, mind a hagyományos papíralapú adathordozókon tárolt adatokat a legnagyobb körültekintéssel, szigorúan bizalmasan kezeli és minden törvényes eszközzel törekszik védeni azokat különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, egyéb visszaélés, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen műszaki és szervezési intézkedésekkel.

A Bényei Bútor Bt zárt IT-rendszere megfelelő biztonságot nyújt az adatok elektronikus információs rendszerben való kezeléséhez. Adatkezelőink és partnereink hasonlóan gondoskodnak az adatok védelméről és azokat szigorúan csak célhoz kötötten használják. A kezelt adatok az arra feljogosítottak számára hozzáférhetőek, az adatok hitelessége és hitelesítése biztosított, az adatok változatlanok, valamint az adatok a jogosulatlan hozzáférés ellen védettek.

A Bényei Bútor Bt az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen. A Bényei Bt olyan technikai, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatok biztonságáról, ami az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt. Általánosan elfogadott technológiai és működésbiztonsági megoldásokat vezettünk be annak érdekében, hogy megakadályozzuk az azonosítható személyes adatok elvesztését, módosítását, megsemmisítését vagy az azokkal történő visszaélést. A tőlünk telhető legnagyobb mértékben gondoskodunk arról, hogy megfelelő titoktartási kötelezettségvállalás valamint technikai és biztonsági intézkedések révén biztosítsuk a Bényei Bt által kezelt személyes adatok védelmét. A személyes adatokhoz csak a megfelelő jogosultsággal rendelkező, titoktartási kötelezettséget vállaló munkatársaink illetve az arra feljogosított adatkezelők férhetnek hozzá.

10. Hírlevél

Önök a Bényei Bútor Bt [ Domusz.hu ] szolgáltatásának megrendelésével, valamint email címük Szerződésben történt megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Bényei Bútor Bt a megadott email címre szakmai anyagokat, és bútorral lakberendezési tanácsokal kapcsolatos tájékoztatásokat, értesítéseket küldjön hírlevél formájában. A feliratkozás önkéntes és bármikor visszavonható a hírlevélben feltüntetett link, vagy válasz e-mail segítségével.

A Bényei Bútor Bt a céges elérhetőségüket megadó személyek mint kapcsolattartók adataiból (cégnév, név, beosztás, céges email cím) adatbázist hoz létre, amely adatbázisban szereplő szervezetek részére (a kapcsolattartók céges email címére) az általuk megjelölt, továbbá az őket a Bényei Bt álláspontja szerint esetlegesen érdeklő témakörökben rendszeresen hírleveleket küld. A feliratkozás során megadott kapcsolattartói adatokat a Bényei Bt saját ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerében – az Európai Unión belül, Magyarországon található szervereken – tárolja, azokat bizalmasan kezeli, illetéktelen személyeknek nem adja át, elérhetővé nem teszi.

A hírlevél küldő szolgáltatás révén a Bényei Bútor tevékenységéhez kapcsolódó aktuális szabályokra, azok változásaira hívja fel a kapcsolattartók által képviselt szervezetek figyelmét, valamint az egyes szabályok gyakorlati alkalmazásában nyújt iránymutatást, ezzel kapcsolatos szakmai, illetve marketing célú személyes megjelenést igénylő (offline) és elektronikus hírközlő eszköz közvetítésével megtartott (online) rendezvényein részvételi lehetőséget ajánl, továbbá a témakörökkel kapcsolatban munkavállalóinak a közvetlen elérhetőségeit is megismerhetővé teszi.

A hírlevelek és az előadások nem a kapcsolattartók mint magánszemélyek részére, hanem a hozzájuk köthető szervezetek, így az Önök részére szólnak, továbbá a fenti adatkezelés kapcsán megadott, tárolt és kezelt adatokat a Bényei Bútor Bt nem mint a kapcsolattartó magánszemély személyes adatait, hanem az Önökkel történő kapcsolattartásra szolgáló adatokat tárolja és kezeli, így az esetben személyes adatkezelésre nem kerül sor.

A Bényei Bútor Bt fenntartja a jogot, hogy a hírlevél küldésből bárkit, bármikor kizárjon. Abban az esetben, ha a Szerződésben Önök nem céges email címet adnak meg, a feliratkozást és az adatokat az erről való tudomásszerzést követően haladéktalanul törli, és az érintett szervezetet, illetve kapcsolattartót kizárja a hírlevél küldésből.

Az adatokat mindaddig kezeli a Bényei Bútor [ Domusz.hu ] ameddig azok törlését az érintett nem kérik.

11. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogai

11.1.Tájékoztatáskérés

Az érintettek tájékoztatást kérhetnek az Önök által átadott és a Bényei Bútor Bt által kezelt személyes adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – személyes adataik továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A tájékoztatás iránti kérelmet – az érintettek adatai biztonsága érdekében – csak személyesen teljesíti a Bényei Bútor . Ennek érdekében a tájékoztatás iránti kérelmet írásban postán történő megküldés esetén teljes bizonyító erejű magánokirat formájában, emailben illetve faxon a megfelelő azonosító adatok megadásával van lehetőség a Bényei Bt részére megküldeni. A Bényei Bútor a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 30 napon belül írásban, közérthető módon megadja a tájékoztatást az érintett által megadott címre.

Felhívjuk a figyelmet, hogy évente egy-egy adatkörre vonatkozó tájékoztatás ingyenes, további tájékoztatásért a Bényei Bt költségtérítést számíthat fel.

11.2.Helyesbítés

Amennyiben az érintett jelzi – a pontosított személyes adat egyidejű megadásával – a Bényei Bútor Bt felé, hogy a kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg vagy a Bényei Bt egyéb úton tudomást szerez a személyes adatok hibájáról és a helyes adatokról, akkor a személyes adatot a Bényei Bt helyesbíti. A helyesbítésről illetve a helyesbítésre vonatkozó kérelmének elutasításáról a Bényei Bt értesíti az érintettet.

11.3.Törlés vagy zárolás

Az érintettek jogosultak személyes adatik törlését vagy zárolását kérni. A személyes adatokat abban az esetben zároljuk, amennyiben a rendelkezésére álló információ alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett személy jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeljük, amíg fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. A törlés vagy zárolás megtörténtéről értesítjük, vagy a törlésre illetve zárolásra vonatkozó kérelmének elutasításáról tájékoztatjuk az érintett személyeket.

11.4.Tiltakozás

Az érintetek – a kötelező adatkezelés esetét kivéve – jogosultak tiltakozni személyes adataik kezelése ellen,

· ha a személyes adataik kezelése vagy továbbítása kizárólag a Bényei Bútor Bt vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy a Bényei Bútor vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges; vagy

· ha a személyes adataik felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik, amennyiben ahhoz nem járultak hozzá; vagy

· törvényben meghatározott egyéb esetekben.

A Bényei Bútor Bt a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Ha a tiltakozás megalapozott, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – a Bényei Bt megszünteti, az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

11.5.Együttműködés megtagadása direkt marketing kapcsán

A közvetlen üzletszerzésre irányuló, un. direkt marketing levelekkel kapcsolatos együttműködésüket az érintettek jogosultak bármikor indokolás nélkül megtagadni. Ennek keretében jogosultak megtagadni vagy megtiltani névadataiknak a kapcsolat-felvételi, illetve üzletszerzési listán való szerepeltetését, közvetlen üzletszerzési – illetőleg azon belül meghatározott konkrét – célra történő felhasználását, illetve harmadik személynek átadását.

12. Az adatváltozás bejelentése

Önök a saját rendelkezési körükbe tartozó, a Bényei Bt által kezelt adatok megváltozását 15 napon belül jogosultak és egyben kötelesek bejelenteni. Ennek elmulasztásából eredő következményekért Önöket terheli minden felelősség.

13. Jogorvoslathoz való jog

A személyes adatok védelmével, kapcsolatos panasszal és az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésekkel az érintettek a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., postacím: 1530 Budapest, Pf.:5), továbbá jogorvoslatért bírósághoz fordulhatnak.

14. Jogok korlátozása

A fentiek szerinti jogok kivételes esetekben jogszabályi rendelkezés alapján korlátozhatók, így különösen az érintett vagy mások jogainak védelme érdekében.

A Bényei Bútor Bt az Önök adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást csak és kizárólag erre jogszabályban felhatalmazott szervek megkeresésére, jogszabályban meghatározott esetekben teljesít.

15. Egyebek

A Bényei Bútor Bt fenntartja magának a jogot a jelen adatvédelmi tájékoztató bár mikori egyoldalú módosítására. A tájékoztatás változásáról Önöket írásban egyértelműen tájékoztatjuk a Szerződésben megadott elérhetőségeik valamelyikén.

Kérdés vagy észrevétel esetén forduljon bizalommal Bényei Bútor irodájához az alábbi elérhetőségek valamelyikén.

· telefonszám: 0642279075 vagy 06303052210

· e-mail: info@benyeibutor.hu

· cím: 4450 Tiszalök, Kossuth út 116

· postacím: 4450 Tiszalök, Kossuth út 116

Alulírott, a fenti adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastuk, értelmeztük és megértettük, és az abban foglaltakat tudomásul vesszük.

Kelt: Tiszalök , 2018.05.23.

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő
Domusz.hu Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

· Olvassa el Domusz.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!

· Tanulmányozza át a Domusz.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!

· Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!

· Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)

· Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.

· Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

1. Ön a Domusz.hu oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

4. A fizetést követően Ön visszatér a Domusz.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Domusz.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. Engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

A kártyahasználat tiltott.

A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakció azonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún. Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnes csíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.